certificate error

L.S.
My webhost is www.webxtra.nl Im building my site at www.clcks4you.nl
When i log in to siteworx i get a certificate error and warnings form explorer.
Therafter the adreesfield is turned red.
My hostsupport suggests to ignor, which i did.
Is this a known problem?

Frank

Beste Frank,

Deze error is geen error in de zin dat het een niet goed functionerend onderdeel is van Interworx. Wat je eigenlijk als melding krijgt is dat het gebied dat je betreed werkt met een certificaat dat zelfondertekend is en niet een certificaat van een van de grote jongens die deze onder betaling verstrekken (zie verisign etc) deze certificaten worden vaak gebruikt op websites die beveiligde gebieden aanbieden voor webwinkels etc. Echter dient je account dan wel voorzien te zijn van een eigen IP nummer en geen gedeelde zoals bij de meeste hostingpakketten het geval is. Al met al is er dus helemaal niets mis met je account en certificaat en ja dit is standaard voor Interworx en zul je bij iedere aanbieder met Interworx panel tegen komen.
Trouwens de werking van dit certificaat tegenover een die je betaald is even effectief alleen je krijgt nu deze melding dus.

Trouwens nog even een tip die goed bedoelt is: wanneer je een probleem hebt waar je niet uit komt ondanks het contact met je provider, plaats dan je probleem zonder hun naam te noemen. Het heeft namelijk geen enkele meerwaarden en zou trouwens de indruk kunnen wekken dat hun iets fout hebben gedaan en nalaten jou afdoende te helpen terwijl dit niet het geval is.

Succes.

!!! For the people not speaking Dutch, I have said that this is not a mailfunction of the panel and that this is normal and only can be avoid when having a dedicated IP with a buyed certificate.

Hallo Rone,

Leuke naam trouwens.
Dank voor je “uitgebreide” antwoord in dutch nog wel;-)
Ik had bijna teruggeschreven: Thank you for your explicit answer but I didn’t understand anything of this language.
Je tip:
Wat bedoel je met “terwijl dit niet het geval is”?

Frank

Beste Frank,

Waarschijnlijk heb ik het een beetje ongelukkig neer gezet. Ik kan idd niet beordelen of jouw webhoster je wel of niet correct heeft geholpen. Maar het wekte wel bij mij de indruk dat dit het geval was. Vaak is het zo dat wanneer je een naam van een webhoster erbij zet er opeens een nutteloze discussie komt over deze partij terwijl jij dan nog steeds niet geholpen bent. ook zijn er vaak mensen die gelijk jou probleem in verband brengen met de naam van de hoster zonder dat dit misschien de bedoeling van jou is en de hoster ongewild een negatieve stempel zou kunnen krijgen.

Maar he wie ben ik om jou te gaan vertellen wat je wel of niet mag! Dat was iig helemaal mijn bedoeling niet als dit de indruk had gewekt.

Veel belangrijker is eigenlijk of je een beetje wijs kon worden van mijn uitleg? indien e.a. nog onduidelijk voor je is wil ik daar graag verder op ingaan.

Mvgr.

ben voila qu’est super clair :wink: